• 150 tl ve üzeri alışverişlerde

    ÜCRETSİZ KARGO

İADE POLİTİKASI

 

LEVI'S® İNTERNET İADELERİ
LEVI'S® olarak sattığımız her şeyin kalitesinin arkasında duruyor ve ürünlerimizden memnun kalmanızı umuyoruz. Herhangi bir sebepten memnun değilseniz, 30 gün içinde iadenizi memnuniyetle kabul ederiz. İadeleriniz, ürünlerinizi teslim aldığınız şekilde kullanılmamış, etiketleri sökülmemiş halde ve orijinal ambalajında (el etiketi de dahil olmak üzere), fatura çıktısı ile birlikte kargoya verilmeli ve iade adresimize postalanmalıdır. 

 

 

 

İADEMİ NASIL BAŞLATABİLİRİM?

1) İADE TALEBİNDE BULUNMAK
Sitenin sağ üst köşesinde yer alan ÜYE GİRİŞİ alanından üyelik bilgileriniz ile hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. Üye girişinizi gerçekleştirdikten sonra HESABIM > SİPARİŞLERİM başlığı altından iadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürün/ürünlerin yer aldığı siparişi bulmanız ve detayına gitmeniz gerekmektedir. İadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürün/ürünleri seçmek için iade etmek istiyorum butonuna tıklamanız gerekecektir. Açılan ekran üzerinden iade nedeninizi seçerek iade talebinizi yaratabilirsiniz.

 

 

2) İADENİZİ PAKETLEYİN
İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, e-fatura çıktısı ile birlikte paketleyiniz. e-Fatura çıktısı üzerinde yer alan iade nedenlerinden birini seçerek ıslak imzanız ile birlikte iade nedeninizi beyan etmeniz gerekmektedir. Faturası bulunmayan iadeler işleme alınmayacaktır.

 

3) PAKETİNİZİ KARGO ŞİRKETİNE TESLİM EDİNİZ

Paketinizi karşı ödemeli olarak anlaşmalı olduğumuz kargo şirketine teslim edebilirsiniz. Kargonuzu teslim ederken herhangi bir ücret ödemenize gerek bulunmamaktadır. Kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için iade başlığı altında yer alan sık sorulan sorulardan faydalanabilirsiniz.


4) İADE TALEBİNİZİN KABUL EDİLMESİ
​İade talebinizi gerçekleştirdiğiniz anda bir bilgilendirme e-postası alıyor olacaksınız. İade ettiğiniz ürünler kargo firması aracılığıyla depomuza ulaştığı ve incelemesinin başladığı an yeniden bir bilgilendirme alıyor olacaksınız. İadenizin kabul edilmesi ve beraberinde ödemesinin iade edilmesi durumunda sistemimiz üzerinden yeniden bilgilendirme tarafınıza gerçekleştiriliyor olacak. İade sürecinizde sorun yaşandığına inanıyorsanız MÜŞTERİ HİZMETLERİ ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.