• 150 tl ve üzeri alışverişlerde

    ÜCRETSİZ KARGO

YARDIM
SSS
ÜYELİK & İZİNLER
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Levi's® resmi sitesi üzerinden sipariş yaratabilmek için sitemize üye olmanız gerekmez. Siparişlerinizi üye girişi yapmadan misafir üyeliğiniz ile gerçekleştirebilirsiniz.


​Misafir üyelik yöntemi ile gerçekleştireceğiniz siparişleriniz için paylaşacağınız e-posta adresinize siparişiniz ile ilgili durum bilgilendirme postaları alacaksınız.

 

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan sipariş takibi başlığını kullanabilirsiniz.

 

Misafir üyelik ile sipariş yaratmanın yanında sitemizde bir üye hesabı yaratmanız durumunda faydalanabileceğiniz bazı avantajlar olacaktır. Üye olmanın avantajları ile ilgili olarak “Üye olmanın avantajları nelerdir?” konu başlığını inceleyebilir ve üyelik avantajlarımız hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.

 

Sitemize üye olmak için üyelik formumuzu kullanarak birkaç adımda hızlıca üye olabilirsiniz ve bu sayede üyelik avantajlarından faydalanabilirsiniz.

 

Sitemize üye olmak için Facebook hesabınızı da kullanabilirsiniz.

 

Üyelik için tıklayınız.

 
Daha fazla Yukarı çık
Üye olmanın avantajları nelerdir?

Sitemize üye olursanız kampanyalar, indirimler, fırsatlar ve Levi's® ile ilgili haberlerden öncelikli olarak siz haberdar olabilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim başlığı altından kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.

Siparişlerinizle ilgili siparişinizi gerçekleştirdikten sonra ilk 15 dk içerisinde siparişinizi herhangi bir sebep belirtmek zorunda olmaksızın iptal edebilir ve para iadenizi kısa süre içerisinde alabilirsiniz.

Teslim almış olduğunuz siparişinizin içerisinden iade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile ilgili olarak iade taleplerinizi de Siparişlerim başlığı altından başlatabilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.

 

Üyelik > Hesabım > Adreslerim başlığı altından siparişlerinizde kullanılmak üzere hızlı adres tanımlamaları yapabilir, tanımlı adresleriniz üzerinden düzenleme yapabilirsiniz.


Üyelik için tıklayınız.
Daha fazla Yukarı çık
Hediye çeklerime nasıl ulaşabilirim?

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden kullanıcı giriş bilgileriniz ile sitemize üye girişi yapmanız gerekmektedir.

 

Üye olmak için kullandığınız kullanıcı bilgilerinizi hatırlamıyorsanız lütfen Şifre Hatırlatma bağlantısını tıklayınız.


Üyelik > Hesabım > Hediye Kuponlarım başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.
Daha fazla Yukarı çık
Üyelik bilgilerimi hatırlamıyorum ne yapabilirim?

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden kullanıcı giriş bilgileriniz ile sitemize üye girişi yapmanız gerekmektedir. Üye giriş ekranında girmek zorunda olduğunuz şifrenizi hatırlamıyorsanız lütfen Şifre Hatırlatma bağlantısını tıklayınız. Yönergeleri takip ederek şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

 

Eğer kullanıcı girişi yapabilmek için kullandığınız e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız lütfen Levi's® 0850 333 63 92 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz. Ekibimiz kullanıcı bilgilerinize ulaşabilmeniz için size gereken desteği sağlayacaklardır.

 

Alternatif olarak misafir üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Şifremi hatırlamıyorum ne yapabilirim?

Sitemize gerçekleştirmiş olduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa ancak giriş yapmanız için gereken şifrenizi hatırlamıyorsanız öncelikle Üye Girişi sayfası üzerinden ulaşabileceğiniz en Şifre Hatırlatma bağlantısına tıklayınız.

 

Sistem size şifrenizi yeniden oluşturabilmeniz için bir e-posta gönderecektir. Bu e-posta üzerindeki yönergeleri takip ederek üyelik işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.

 

Alternatif olarak misafir üyelik ile alışveriş yapma seçeneğini de kullanabilirsiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Üye olmadan alışveriş yaptım sipariş bilgilerime nasıl ulaşabilirim?

Sitemiz üzerinden siparişlerinizi Misafir Üyelik seçeneği ile de oluşturabilirsiniz.

 

Misafir üyelik yöntemi ile gerçekleştireceğiniz siparişleriniz için paylaşacağınız e-posta adresinize siparişiniz ile ilgili durum bilgilendirme postaları alacaksınız.

 

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanabilirsiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Üye olmak için kullandığım e-posta adresimi daha sonra değiştirebilir miyim?

Sitemiz üzerinde üye olmak için paylaşmış olduğunuz e-posta adresiniz ile sizin adınıza benzersiz bir kullanıcı yaratılmakta ve tüm bilgileriniz bu kullanıcı ve e-posta ile ilişkilendirilmektedir. Bu nedenle sitemiz üzerinde e-posta adresinizi değiştirmek istediğinizde 0850 333 63 92 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Üye olurken verdiğim şifreyi değiştirebilir miyim?

Sitemiz üzerinde üye olduğunuz esnada oluşturduğunuz şifrenizi istediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

 

Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

 
Daha fazla Yukarı çık
Üye olurken paylaştığım bilgilerim hangi amaçla kullanılacak?

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

 

Kişisel verilerinizin saklanması konusunda daha detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu / Gizlilik Sözleşmesi

 
Daha fazla Yukarı çık
Üye olurken paylaştığım bilgilerimi daha sonra değiştirebilir miyim?

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz verilerinizi dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

 

Yaptığınız değişiklikler ile ilgili olarak tarafınıza e-posta gönderimi gerçekleştirilerek bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

 
Daha fazla Yukarı çık
Pazarlama E-Posta ve SMS bildirimleri almak istemiyorum, ne yapabilirim?

Sitemize üye olurken paylaşmış olduğunuz veri izinlerini dilediğiniz zaman Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden değiştirebilirsiniz.

 

Pazarlama izinleri sayesinde sizleri daha iyi tanıyabileceğimizi, size özel kampanya ve duyurular hakkında sizleri bilgilendireceğimizi, verilerinizi 3.kişi ya da kurumlar ile sizin açık rızanız olmadan paylaşmayacağımızı bilmenizi isteriz.

 

Kişisel verilerinizin korunması konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununda (“Kanun” olarak anılacaktır) öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz.

 

Kişisel verilerinizin saklanması konusunda daha detaylı bilgiye aşağıdaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu / Aydınlatma Metni

 
Daha fazla Yukarı çık
Browser Push bildirimlerini nasıl yönetebilirim?
​Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tarayıcı bazlı “Push Notification” ayarlarınızı yine kullanmakta olduğunuz tarayıcınızın Ayarlar başlığı altından yönetebilirsiniz.
Daha fazla Yukarı çık
TESLİMAT & KARGO
Sipariş verdiğim ürün ne zaman teslim edilecektir?
Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir.
  • Siparişiniz için Hızlı Teslimat seçeneğini ile saat a12:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişleriniz Kurye Firmasının teslimat lokasyonları için yapmış olduğu planlamaya göre aynı gün içerisinde teslimat adresine teslim edilecektir.
  • Saat 12:00 sonrası vermiş olduğunuz siparişleriniz ertesi gün teslimat adresinize teslim edilecektir. Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan [Marka Misafir Üyelik

Sipariş Takip Linki başlığını kullanabilirsiniz. ​
Daha fazla Yukarı çık
Sipariş verdiğim ürün neden gecikti?

Sitemiz üzerinden saat 15:00’a kadar vermiş olduğunuz siparişiniz aynı gün anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilecektir. Satın almış olduğunuz ürünlerinizi her zaman standart teslimat süresi içinde göndermiş olmayı hedefliyoruz. Ancak bazen beklenmeyen faktörler gecikmeye sebep olabiliyor. Zaman zaman hava koşulları gibi elimizde olmayan sebeplerden ötürü teslimatlarda bir takım gecikmeler yaşanabilmektedir.

 

Kargo Firması teslimat adres bilgilerine göre bir planlama yaparak teslimat planlamasını gerçekleştirebilir. Bu gibi durumlarda siparişiniz ile ilgili sizi bilgilendirebilmemiz için Levi's® Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 92 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 

Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanabilirsiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Siparişimi beklenen sürede teslim alamadım, ne yapabilirim?

Eğer siparişiniz standart teslimat süreci içinde elinize ulaşmadıysa, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

  1. Siparişinin standart teslimat süresini kontrol ettinizden emin olun. Bazı özel ürünler ya da durumlarda teslimat sürelerinde değişkenlik yapılabileceği ile ilgili bilgilendirmeler yer almaktadır.
  2. Siparişinizin Kargo Firması üzerinden durumunu kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu takip etmek için sitemizde yer alan Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanabilirsiniz.


Sipariş Durumu & Çözüm

  • Sipariş durumu “İptal Edildi” ; Siparişiniz bazı özel durumlarda birçok sebepten dolayı siparişin iptal edilmiş olabilir. Siparişinizin iptali ile ilgili olarak size iptal sebebini açıklayan bir e-posta gönderilecektir.

 

  • Sipariş durumu “Sipariş Alındı” olarak görünüyor ve bir güncelleme olmuyorsa; Sipariş ettiğin ürün stoklarda tükenmiş olabilir. Sizin için ilgili ürün/ürünleri temin edebilmek için bir araştırma içerisinde olabiliriz.

 

  • İkinci bir sebep siparişinizi “Havale” tipi yarattıysanız henüz ödemenizi gerçekleştirmemiş ya da gerçekleştirdiğiniz ödeme sistemlerimize işlenmemiş olabilir. Lütfen bu tip durumlarda [Marka Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 92 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 

  • Sipariş durumu “Sipariş Sevk Edildi”, takip kodu “Dağıtımda” olarak görünüyorsa ya da daha öncelikli bir durumda ise; Siparişinizin ana depodan çıkışı yapılmış ve teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilmiştir. Kargo firması siparişinizi size en kısa süre içerisinde teslim edecektir.

 

  • Sipariş durumu “Teslim Edildi” ancak siparişinizi teslim almadıysanız; Siparişiniz ile ilgili yaşanan bu karışıklık için üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Yaşanan sorunu giderebilmemiz için lütfen Levi's Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 92 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.


Siparişinizde, sipariş etmediğiniz ürünleri teslim aldıysanız; Öncelikle yaşanan bu aksaklıktan ötürü üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Siparişinizin paketlemesi aşamasında bir karışıklık söz konusu olmuş olabilir. Bu sorunu giderebilmemiz için lütfen 0850 333 63 92 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

Daha fazla Yukarı çık
Siparişimin teslimat durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Sitemiz üzerinden oluşturmuş olduğunuz siparişleriniz ile ilgili olarak tarafınıza SMS ve e-posta iletişim yöntemleri ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir. Siparişinizin teslimat durumunu SMS ve e-posta üzerinde yer alan yönergeleri takip ederek ya da sitemiz üzerinden Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanarak takip edebilirsiniz.

 

Eğer sitemize üyeliğiniz bulunuyorsa üye girişi yaparak Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş geçmişinize ulaşabilir ve siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilir, kargo takip bilgileri, e-arşiv faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Siparişimin teslimat ücreti ne kadar olacaktır?

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz için sabit bir teslimat ücreti ödeyeceksiniz. Siparişlerinizin belirli bir rakamın üzerinde olması durumunda sitemiz üzerinde gerçekleştirdiğimiz kampanyalar dahilinde ücretsiz teslimat fırsatlarından da faydalanabilirsiniz. 

Siparişinizin elinize daha hızlı ulaşmasını istiyorsanız sitemizde yer alan Hızlı Teslimat seçeneği ile, adresinizin hızlı teslimat yapılabilen bölgeler içerisinde olması durumunda aynı gün teslimat seçeneği ile de siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
 

Teslimat Opsiyonu

Standart Teslimat: 6,95 TL

Hızlı Teslimat:  13,00 TL
Daha fazla Yukarı çık
Teslimat ve fatura adreslerim farklı olabilir mi?

Evet, teslimat ve fatura adresleriniz birbirinden farklı olabilir.

 

Tek yapmanız gereken sipariş esnasında “fatura adresim teslimat adresim ile aynı olsun” kutucuğundan işareti kaldırmak ve yeni bir fatura adresi girmektir.

Daha fazla Yukarı çık
Kurumsal fatura alabilir miyim?
Evet, sizin adınıza kurumsal bir fatura düzenleyebilmemiz için fatura adresi formu üzerinde yer alan Kurumsal Fatura istiyorum seçeneğini işaretlemeniz ve faturayı kurum adına düzenleyebilmemiz için gereken bilgileri paylaşmanız gerekmektedir.
  • ​Vergi Dairesi
  • Vergi Numarası
  • TC Kimlik numarası
  • Firma Adı kurumsal fatura düzenleyebilmemiz için gereken zorunlu bilgilerdir.
Daha fazla Yukarı çık
Bir ürünü ayırtabilir ya da ön sipariş verebilir miyim?

Sitemiz üzerinden zaman zaman ön sipariş çalışmaları yapılabilmektedir. Ancak ön sipariş tüm ürünler için geçerli olan bir uygulama değildir. Ön sipariş ile sipariş edebileceğiniz ürünler ürün detay sayfasında özel bir bilgilendirme metni ile yer almakta ve Satın Al yerine Ön Sipariş Ver butonu ile sipariş süreci başlatılmaktadır.

 

Ne yazık ki sitemiz üzerinden ürün ayırtmak mümkün değildir. Siparişinizdeki ürün/ürünlerin tükenmemesi için sipariş ödemesini gerçekleştirmiş olmanız gerekmektedir.

 
Daha fazla Yukarı çık
Siparişim ile ilgili olarak hangi bilgilendirme mesajlarını alacağım?
Sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişleriniz ile ilgili olarak;
Ödemenizi kredi kartı ile yapıldı ise;
  • ​Siparişiniz Tamamlanmıştır : e-Posta + SMS
  • Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir : e-Posta + SMS
Ödemeniz için havale yöntemi seçildi ise;
  • Siparişiniz Alınmıştır : e-Posta + SMS
  • Siparişinizin Ödemesi Beklemektedir : e-Posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)
  • Siparişiniz Ödemesi Alınamadığı İçin İptal Edilmiştir : e-Posta + SMS (Ödeme 2 iş günü içinde gerçekleşmez ise)
  • Siparişinizin Ödemesi Alınmıştır : e-Posta + SMS
  • Siparişiniz Kargoya Teslim Edilmiştir : e-Posta + SMS
Daha fazla Yukarı çık
Siparişim ile ilgili bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorum ne yapabilirim?

Sitemiz üzerinden e-posta ya da SMS yolu ile kampanya ve bilgilendirme mesajlarını almak istemiyorsanız Üyelik > Hesabım > Kişisel Bilgilerim sayfası üzerinden veri izinlerinizi yönetebilirsiniz.
 

Siparişiniz ile ilgili sitemiz üzerinden otomatik olarak yapılan bilgilendirme mesajları kampanya ve pazarlama metinleri olmayıp Veri İşleme ve Kullanma politikasına uygun olarak gerçekleştirilen bilgilendirme çalışmalarıdır.

 
Daha fazla Yukarı çık
Siparişimin hazır olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ve SMS’i ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından sipariş detayınıza bakarak ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığını kullanarak bulabilirsiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
SİPARİŞ & ÖDEME
Siparişimin ödemesi ne zaman alınacaktır?

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz için seçtiğiniz ödeme türüne göre işlem gerçekleştirilmektedir. Kredi Kartı ile yaptığınız işlemlerde seçtiğiniz taksit seçeneğine göre işlem ücreti kredi kartınız üzerinden tahsil edilecektir.

 

Havale tipli ödemelerinizde siparişiniz havale ödemesi tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanmaya başlayacaktır.

 
Daha fazla Yukarı çık
KDV faturasını alabilir miyim?

Siparişinizin KDV faturasını ayrıca almanız mümkün değildir. Ancak KDV tutarı ve oranı faturanız üzerinde belirtilmektedir.

 
Daha fazla Yukarı çık
Faturamın örneğini alabilir miyim?

Evet, siparişiniz için düzenlenmiş olan e-Faturanıza size gönderdiğimiz e-fatura bilgilendirme e-postası üzerinden ya da sitemiz üzerinden Üyelik > Hesabım > Siparişlerim ya da Misafir Üyelik Sipariş Takip başlığı altından siparişinizin detayına ulaşarak faturasını bilgisayarınıza indirebilir ve yazdırabilirsiniz.

 

Faturalarınız her zaman sipariş detayında saklanacaktır.

 
Daha fazla Yukarı çık
Hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Sitemiz üzerinden farklı ödeme yöntemlerinden size uygun olanı seçerek siparişinizin ödemesini gerçekleştirebilirsiniz. Siparişlerinizi verirken kullanabileceğiniz ödeme yöntemleri aşağıdaki şekildedir; 

  • Kredi Kartları ile;
    • MasterCard
    • Visa tipli kartları ile işlemler yapılabilmektedir.
  • Havale seçeneğimiz ile ödeme yapmanız mümkündür.
Ödemelerinizi havale ya da EFT yöntemlerinden birini kullanarak aşağıda bilgileri verilen RND banka hesabı üzerinden yapabilir ve alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Havale ve EFT ödemelerinizde, alıcı ismi mutlaka “RND Yazılım LTD. ŞTİ" olarak girilmelidir. Ayrıca, havale ya da EFT ödemelerinde ödemenin hangi siparişe ait olduğunu belirtmek adına açıklama bölümüne sipariş numaranı eklemeniz gerekmektedir.
Havale yöntemi ile verilen siparişlerin hesap kontrolleri günlük olarak saat 15:00'da gerçekleştirilmektedir. 2 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.
Hesap Adı: RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi.
Banka : Akbank
Şube : Levent Çarşı Şubesi (175)
Hesap Türü : TL
Hesap No: 0152092
IBAN: TR50 0004 6001 7588 8000 1520 92
Daha fazla Yukarı çık
Aradığım ürünü web sitesinde nasıl bulabilirim?

Sitemizde üst bant üzerinde yer alan menü başlıkları üzerinden istediğiniz ürünü kategorilerine göre arayabilirsiniz.

Aradığınız ürünün ürün kodu, ya da ürün adını biliyorsanız ürün ile ilgili aratabileceğiniz bilgileri üst bant üzerinde sağda yer alan arama çubuğuna aratmak istediğiniz kelimeleri yazarak aradığınız ürüne kolayca ulaşabilirsiniz.

Arama sonucunuz üzerinde çeşitli filtreleme özelliklerini kullanarak aradığınız ürüne ulaşmanız daha kolay olacaktır.

 
Daha fazla Yukarı çık
İADE & DEĞİŞİM - GERİ ÖDEME
Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizi iptal etmek istemenize üzüldüğümüzü iletmek isteriz. Siparişinizi verdikten sonra siparişten vazgeçtiyseniz siparişinizi iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir ve iptal talebinizi, nedeniniz ile birlikte kendilerine iletebilirsiniz.

 

Siparişinizin iptal edilmesi işlemi müşteri hizmetleri birimimiz tarafından hızlıca tamamlanacak ve para iadeniz ödemeyi gerçekleştirdiğiniz yöntem ile kredi kartınıza, banka hesabınıza ya da hediye çeki olarak tarafınıza yapılacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmek için İLETİŞİM FORMUMUZU kullanabilirsiniz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Siparişimdeki bir ürünü iade etmek istiyorum ne yapabilirim?

Siparişinizdeki ürünü/ürünleri iade etmek istediğinizi duyduğumuza üzüldüğümüzü iletmek isteriz.

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 7.maddesinde yer alan Cayma Hakkı maddesine göre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz.

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için 3 yöntem bulunmaktadır.

  1. ​Sitemiz üzerinde Üyelik > Hesabım > Siparişlerim başlığı altından ilgili siparişinizi bulunup, iade etmek istediğiniz ürünü ve iade nedeninizi seçerek ürün/ürünleri siparişiniz ile birlikte gelen e-fatura çıktısını imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz yeterli olacaktır.
  2. Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 92müşteri hizmetlerimiz üzerinden iade ile ilgili talebiniz hakkında ekibimiz size yardımcı olacak ve gereken yönlendirmeleri gerçekleştirecektir.
  3. Siparişiniz ile birlikte gelen e-faturanız üzerinde yer alan iade alanını iade nedeninizi açık beyanınız ile iletmeniz ve ad - soyad ve imzalayarak iade adresimize yönlendirmeniz durumunda ürün/ürünleriniz bize ulaştığı anda iade süreciniz başlayacaktır.

Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi Yurtiçi Kargo Firması’na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.
Alıcı : RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi İade Deposu
İade Adresimiz :Çelik&Özer İş Merkezi Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul

Daha fazla Yukarı çık
Siparişimin iade süresi ne kadardır?

Siparişinizdeki ürün/ürünler iade koşullarına uygun olduğu takdirde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

Daha fazla Yukarı çık
Siparişimi iade ettim ancak ücret hesabıma yansımadı ne yapmalıyım?

Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra ürün inceleme sürecine tabi tutulmaktadırlar. Siparişinizde ürün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir.

 

Siparişiniz ile ilgili ürün iade onay bilgilendirmesini aldığınızda ürün/ürünleriniz için iade süreci başlatılmaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi süreci yaklaşık olarak 2 iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir. Bu süreç banka kaynaklı nedenlerden dolayı 3-4 iş gününü bulabilmektedir.

 

Ödemeleriniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız sizlere yardımcı olabilmemiz için Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası 0850 333 63 94 müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

 
Daha fazla Yukarı çık
Siparişimi iade ederken bir bedel ödeyecek miyim?
Sipariş iadelerinizi ücretsiz şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Siparişleriniz ile ilgili iade süreçlerinizi Yurtiçi Kargo Firması'na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz.

​İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.
Daha fazla Yukarı çık
Ürünümü istediğim mağazaya iade edebilir miyim?
Levi's üzerinden satın aldığınız ürün/ürünler sadece internet operasyonu tarafından iade olarak alınabilmektedir. Mağazalar üzerinden ne yazık ki iade kabulü gerçekleştirilememektedir.
Daha fazla Yukarı çık
Mağazadan satın aldığım bir ürünü internet sitesi üzerinden iade edebilir miyim?
Levi's üzerinden satın almadığınız ürün/ürünler için iade kabulü internet operasyonu tarafından gerçekleştirilememektedir. Ürün/ürünleri satın aldığınız kanal üzerinden iade yöntemine başvurmanız gerekmektedir.
Daha fazla Yukarı çık
İade ettiğim ürünler ne kadar süre içinde size ulaşır?

İade edilen ürün/ürünlerinizin depomuza ulaşma süresi, siz gönderimi gerçekleştirdikten sonra 2-5 iş günüdür. Maalesef, gönderdiğiniz iade ürünlerinin elimize ulaşma süreci bizim kontrolümüzde değildir.

 

Gönderdiğiniz iade ürün/ürünler depomuza ulaştığında, ürünleri teslim aldığımıza dair e-posta ve SMS bilgilendirmesi tarafınıza gerçekleştirilecektir.

Daha fazla Yukarı çık
Ürün iadesi için koşullar nelerdir?

Öncelikle eğer ürünler yetkili bayilerden alındıysa ürün/ürünleri satın aldığınız bayi ile iletişime geçmelisiniz. Bu durumda yetkili bayinin iade koşulları geçerli olacaktır.

Ürün/ürünler belirtilen iade süresi içerisinde teslim edilmelidir. Ürün/ürünler online satın alındıysa, online değişim koşullarına göz atabilirsiniz.

 

Online olarak satın alınan ürünler ise;

  • Kullanılmamış ve giyilmemiş olmalı.
  • Orijinal paketinde olmalı.
  • Orijinal etiketler yerinde olmalı.
  • Aksesuarlar tam ve orijinal paketinde olmalı.
Daha fazla Yukarı çık
Kargo ücreti için para iadesi alacak mıyım?

Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişe konu olan tüm ürün/ürünlerin iadesi gerçekleştirildi ise kargo masrafı için para iadesi alabilirsiniz. Ancak siparişin bir kısmını iade ettiyseniz kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.

 
Daha fazla Yukarı çık
Sipariş iade adresi nedir?

Siparişinizde yer alan ürün/ürünleri Yurtiçi Kargo Firması'na karşı ödemeli olarak teslim edebilirsiniz. İade için herhangi bir kargo ücreti ödemenize gerek bulunmamaktadır.

 

Alıcı : RND Yazılım Ve E-Ticaret Limited Şirketi İade Deposu

İade Adresimiz :Çelik&Özer İş Merkezi

Hamidiye Mah. Girne Cad. No: 47 Zemin Kat No: 9 Kağıthane/İstanbul

 
Daha fazla Yukarı çık